تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تند رامبد جوان به جناب خان شبکه من و تو + فیلم

واکنش تند رامبد جوان به جناب خان شبکه من و تو + فیلم

admin اسفند ۶, ۱۳۹۵ دانلود, فرهنگ و هنر 44 بازدید

شبکه من و تو که یک شبکه ضد ایرانی و ضد اسلامی است مدتی است که عروسک جناب خان که متعلق به برنامه خندوانه رامبد جوان است را در برنامه هایش نمایش می دهد و این موضوع باعث ناراحتی و واکنش تند رامبد جوان شده است. رامبد جوان از این کار شبکه من و تو، به عنوان دزدی یاد می کند. فیلم کامل واکنش رامبد جوان به جناب خان من و تو را در این مقاله پورتال وهاران می توانید مشاهده کنید.

دانلود فیلم صحبت های رامبد جوان در مورد شبکه من و تو دانلود فیلم صحبت های رامبد جوان در مورد شبکه من و تو

واکنش تند رامبد جوان به جناب خان شبکه من و تو + فیلم

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)

جناب خان اسفند 95 جناب خان در من و تو جناب خان شبکه من و تو رامبد جوان اسفند 95 شبکه من و تو اسفند 95 عروسک جناب خان شبکه من و تو ۱۳۹۵-۱۲-۰۶ admin اشتراک

همچنین ببینید

فریادهای نماینده اهواز بر سر معصومه ابتکار در اهواز اسفند 95 + فیلم

فریادهای نماینده اهواز بر سر معصومه ابتکار در اهواز اسفند ۹۵ + فیلم معصومه ابتکار …




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تند رامبد جوان به جناب خان شبکه من و تو + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..