تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکرار پیروزی فیات و شکست لکسوس در جدول بی کیفیت ترین خودروهای بازار آمریکا

موسسه تحقیقاتی جی دی پاور اخیرا نتایج بررسی میزان قابل اعتماد بودن برندهای خودرویی حاضر در بازار آمریکا را منتشر کرده است. در این بررسی که Vehicle Dependability Study نام دارد، مشکلاتی که در دوازده ماه اخیر مالکیت خودروها بوجود می آیند، تحت ارزیابی قرار می گیرند؛ عمر خودروهای مورد بررسی نیز باید 3 سال بوده و مالک آن عوض نشده باشد، به همین جهت تمامی 35,186 دستگاه خودروی ارزیابی شده مدل سال 2014 هستند.

فاکتورهایی که در این تحقیق لحاظ می شوند عبارتند از: امکانات و دکمه های کنترلی، موتور و سیستم انتقال قدرت، سیستم سرگرمی و مسیریابی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و تجربه رانندگی کلی.

بر اساس رده بندی منتشر شده، لکسس در صدر قرار گرفته که نمایانگر مشکلات کمتر محصولات این برند لوکس ژاپنی در طول سه سال اول مالکیت است. بعد از لکسس، پورشه در جایگاه دوم ایستاده و رده های سوم تا پنجم به ترتیب به تویوتا، بیوک و مرسدس بنز اختصاص پیدا کرده است.

نکته جالب توجه اینکه بعد از مرسدس بنز و در جایگاه ششم نام هیوندای دیده می شود. جایگاه هفتم تا دهم تیز به ترتیب به ب ام و، شورولت، هوندا و جگوار تعلق دارد.

آنطور که آخرین ارزیابی موسسه جی دی پاور نشان می دهد، به طور میانگین  156 ایراد در هر صد خودرو دیده شده که این رقم در مقایسه با سال قبل 4 واحد افزایش پیدا کرده است.

دلیل این مساله بی ارتباط با فراگیرتر شدن سیستم ها و تکنولوژی های جدید نیست؛ چرا که 22 درصد از مشکلات گزارش شده به سیستم های ارتباطی، سرگرمی، مسیریابی و سیستم صوتی مربوط می شود.

برخی از بیشترین مشکلات شایعی که مالکین از آنها گله مند بودند شامل مواردی مثل اتصال بلوتوث، سیستم تشخیص فرمان های صوتی و دشواری در استفاده از سیستم مسیریابی می شوند.

میزان قابل اعتماد بودن خودروها (Reliability) یکی از مهم ترین ویژگی های هر خودرو است. به همین دلیل سازندگان مطرح همواره تلاش می کنند با بهبود شاخص های این ویژگی وجهه بهتری از برند خود ارایه کرده و ضمن حفظ مشتریان فعلی، خریداران بیشتری را به سمت محصولات خود ترغیب نمایند.

چنانچه شرکتی برای چند سالی متوالی در مطالعات این چنینی جایگاه خوبی کسب نکند، وجهه برند آن نزول پیدا کرده و مشتریان خود را از دست می دهد.

در ارزیابی امسال فیات با 298 ایراد در هر صد خودروی تولیدی در جایگاه آخر قرار گرفته است. جیپ، اینفینیتی، داج، رم و فورد دیگر برندهای حاضر در انتهای رده بندی هستند که حضور نام اینفینیتی در این قسمت بسیار تعجب برانگیز است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکرار پیروزی فیات و شکست لکسوس در جدول بی کیفیت ترین خودروهای بازار آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..