تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاعیات بازیکن سیاه جامگان پس از صحنه جنجالی بازی تراکتورسازی

مدافع تیم سیاه جامگان گفت:متاسفانه در بازی مقابل تراکتورسازی نتیجه را از دست دادیم.

به گزارش کاپ،رضا شربتی در خصوص دیدار تیمش در برابر تراکتور اظهار داشت: بازی خوب و پابه پایی بود.خداداد همیشه می‌گوید که روی دقایق اخر بازی تمرکز کنید اما از این ناحیه بارهاست که ضربه خوردیم.

وی در خصوص شرایط مالی سیاهجامگان گفت: شرایط بهتر شده و تزریق مالی داشته ایم.دیشب کمی پول گرفتیم.امیدوارم وضعیت بهتر شود.

شربتی در خصوص جنجال های به وجود آمده در فضای مجازی بلافاصله پس از پایان بازی امروز سیاه جامگان و تراکتورسازی و نقش خود در به ثمر رسیدن گل دوم تراکتورسازی بیان داشت: در آن صحنه محو بازی شدم. متاسفانه در بازی مقابل تراکتورسازی نتیجه را از دست دادیم.همه من را می شناسند.همواره تلاشم را براس موفقیت سیاهجامگان کرده ام.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاعیات بازیکن سیاه جامگان پس از صحنه جنجالی بازی تراکتورسازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..