تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گل دوم تراکتورسازی به سیاه جامگان مردود بود

شفیفی عنوان کرد؛

گل دوم تراکتورسازی به سیاه جامگان مردود بود

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان تأکید کرد، حق تیمش در دیدار مقابل تراکتورسازی رسیدن به سه امتیاز بوده است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مرتضی شفیعی پس از شکست 2 بر یک سیاه‌جامگان مقابل تراکتورسازی، اظهار داشت: حق‌مان در این بازی برد بود، اما شکست خوردیم. متأسفانه سه تعویض ما به دلیل مصدومیت بازیکنان اجباری بود.

«متأسفانه به دلیل اشتباهات داوری گل خوردیم»، وی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: روی گل دوم، فرزاد حاتمی با آرنج به صورت محمدرضا خانزاده زد و در ادامه توپ را وارد دروازه سیاه‌جامگان کرد. یک بار هم دوست داریم اشتباهات داوری به سود ما رقم بخورد!

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان با انتقاد از وضعیت داوری‌های اخیر گفت: دوست نداریم اشتباهات داوری برای تیمی رقم بخورد، اما تا چه زمانی باید این اشتباهات فقط برای ما اتفاق بیفتد؟ آخر بازی به داور گفتم که بازیکن حریف با آرنج به صورت بازیکن ما زده، اما او گفت که صحنه را ندیده است. توقع ما این است که داوران طوری قضاوت کنند که حق تیمی ضایع نشود.

شفیعی یادآور شد: در هفته‌ای که بازی به تعویق افتاد، تراکتورسازی اردوی خود را در تهران برگزار کرد، اما ما زمینی نداشتیم و مجبور شدیم در سالن فوتسال تمرین کنیم.

وی در خصوص تعویض حسین بادامکی گفت: او دستش را بالا آورد تا تعویضش کنیم. بادامکی و سیف‌اللهی به خاطر مصدومیت تعویض شدند.

تسنیم

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گل دوم تراکتورسازی به سیاه جامگان مردود بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..