تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش نسبی قیمت نفت در بازار جهانی/ هر بشکه برنت 56 دلار

کاهش نسبی قیمت نفت در بازار جهانی/ هر بشکه برنت 56 دلار

در معاملات امروز بازار جهانی انرژی هر بشکه نفت برنت دریای شمال 56.1 دلار قیمت‌گذاری شد که در مقایسه با روز گذشته 0.5 دلار کاهش داشت.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز به نقل از بلومبرگ، در معاملات امروز بازار جهانی انرژی هر بشکه نفت برنت دریای شمال با قیمت 56.1 دلار به فروش رسید که نسبت به روز گذشته 48 سنت کاهش داشته است. نفت وست تگزاس اینترمدیت امریکا نیز کاهشی 36 سنتی را تجربه کرد و با قیمت 54.09 دلار به فروش رسید.

بنا به اعلام پایگاه رسمی سازمان کشورهای صادرکننده نفت اوپک هر بشکه نفت تولیدی این سازمان در آخرین مبادلات روز گذشته بازار جهانی انرژی 53.95 دلار قیمت گذاری شد که نسبت به روز قبل از آن 47 سنت افزایش داشته است.

فارس

110




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش نسبی قیمت نفت در بازار جهانی/ هر بشکه برنت 56 دلار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..