تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقال سفارت آمریکا به قدس، نباید ما را از اصل اشغال فلسطین توسط اسرائیل غافل کند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «زیاد النخاله» معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با خبرنگار تسنیم ابعاد اهمیت برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین را تشریح کرد.

وی در همین رابطه بیان داشت: کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران در وهله نخست این پیام را به مردم فلسطین داد که از آن ها حمایت می کند و در درجه دوم نیز این پیام را به منطقه و جهانیان داد که ایران حامی فلسطین است. این پیام بسیار اهمیت دارد که مردم فلسطین در مقابل صهیونیست ها تنها نیستند. این کنفرانس در عرصه سیاسی و معنوی موفقیت بزرگی کسب کرد.

زیاد النخاله درباره پاسخ و واکنش کشورهای اسلامی به آمریکا در صورت انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس هم گفت: انتقال سفارت آمریکا به قدس بیانگر به رسمیت شناختن سیطره اسرائیل بر پایتخت مسلمانان است. البته این موضوع نباید ما را از اصل اشغال فلسطین و مسجد الاقصی توسط اسرائیل غافل کند. اسرائیل در تمام مکان ها حضور دارد و سفارت چیزی را تغییر نمی دهد اما موضوع جدیدی را اضافه می کند. مسلمانان بنا به دلایل بسیاری باید در کنار مردم فلسطین بایستند.

انتهای پیام/.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقال سفارت آمریکا به قدس، نباید ما را از اصل اشغال فلسطین توسط اسرائیل غافل کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..