تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشاره جالب بازی Horizon Zero Dawn به Death Stranding، بازی جدید کوجیما!

اشاره جالب بازی Horizon Zero Dawn به Death Stranding، بازی جدید کوجیما!

کوجیما برای ساخت بازی مورد انتظار Death Stranding از موتور بازی‌سازی دسیما که در حقیقت نسخه تغییر یافته موتور استودیو گوریلا گیمز (سازنده Horizon Zero Dawn) است استفاده کرده؛ به نظر می‌رسد که گوریلا گیمز در اقدامی جالب و هیجان‌انگیز، در بازی جدید خود که این روزها گیمرهای PS4 تا انتشار آن لحظه‌شماری می‌کنند، اشاره جالبی به Death Stranding کرده است! با تک‌شات و جزئیات این خبر جالب همراه شوید.

 

اگر اخبار منتشر شده در تک‌شات را دنبال کرده باشید، قطعا می‌دانید که کوجیما تا قبل از این‌که موتور بازی‌سازی نهایی را برای ساخت بازی جدیدش انتخاب کند، سفری به دور دنیا داشت. کوجیما در مصاحبه جدید خودش با وب‌سایت گلیسکل گفت که پس از بررسی‌های فراوان در نهایت تصمیم گرفت از موتور بازی‌سازی استودیو گوریلا گیمز استفاده کند و با همکاری این استودیو، تغییراتی را در آن اعمال کند. همکاری این دو استودیو به ساخت موتور Decima منجر شد؛ یعنی همان موتور که بازی Horizon: Zero Dawn با آن ساخته شده است و قرار است همان موتور Death Stranding باشد. با توجه به این موضوع، چندان شگفت‌آور نبود که در بازی Horizon Zero Dawn شاهد وجود یک ایستر اگ برای بازی بعدی کوجیما باشیم:

kojima

 

Abandoned Amulet نام جواهری است که در تصویر بالا می‌بینید؛ این شیء در منوی بازی هورایزن زیرو داون دیده می‌شود و اشاره مستقیمی به لودنس، شوالیه فضایی که در حقیقت همان آرم اصلی استودیو Kojima Productions است، دارد. جالب است بدانید که در بخش توضیحات مربوط به این آیتم در بازی، اشارت مستقیمی به گرد‌بندی که نورمن ریداس در تریلر اول بازی Death Stranding بر گردن انداخته بود، دارد.

 

این احتمال وجود دارد که علاوه بر این مورد، چیزهای دیگری نیز در بازی Horizon Zero Dawn به عنوان اشاراتی به Death Stranding وجود داشته باشد. 

 

نظر شما در این مورد چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تک‌شات در میان بگذارید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشاره جالب بازی Horizon Zero Dawn به Death Stranding، بازی جدید کوجیما!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..