تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تدابیر سخت‌گیرانه مالی سامسونگ به دنبال دستگیری نایب رئیس این شرکت

تدابیر سخت‌گیرانه مالی سامسونگ به دنبال دستگیری نایب رئیس این شرکت

حتماً به یاد دارید که چندی پیش و به دستور قاضی دادگاه «سنترال دیستریکت» سئول، لی جائه-یونگ، نایب رئیس و در واقع مرد شماره یک کمپانی سامسونگ به اتهام پرداخت رشوه به رئیس جمهور سابق کره جنوبی بازداشت شد.

حال مدیران این شرکت کره ای اعلام کردند که به منظور جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی، تدابیر سخت‌گیرانه مالی در این شرکت حکمفرما خواهد بود. با تک شات همراه باشید.

سامسونگ در تازه‌ترین واکنش خود در این خصوص اعلام کرد که از این پس، نظارت و کنترل بیشتری را بر روی حمایت ها و پرداخت های مالی به سایر شرکت ها اعمال خواهد شد به طوری که پرداختی های بیش از یک میلیاد وون (تقریباً 882 هزار دلار) توسط کمیته ای متشکل از «مدیران غیروابسته» مورد بررسی و نظارت قرار خواهد گرفت.

این در حالیست که قبل از این اتفاق، تنها پرداختی های بیش از 680 میلیارد وون (تقریباً 600 میلیون دلار) به شرکت های شخص ثالث توسط مدیران ارشد این کمپانی کنترل می شد.

با این حال، اتخاذ چنین اقدام از سوی سامسونگ چندان هم دور از ذهن نبود چرا که اتفاقات اخیر به اعتبار و وجهه این شرکت خدشه وارد کرد. از این رو، مدیران این شرکت برای جلب اعتماد دوباره مشتریان و همچنین سرمایه گذاران می بایست اقداماتی را انجام می دادند که این دستور نیز در ذیل آن ها می گنجد.

برای آن دسته از کاربرانی که اطلاعات چندانی از این موضوع ندارند باید بگوییم که لی جائه—ونگ که پس از سکته قلبی پدرش به عنوان رئیس بالفعل در سامسونگ ایفای نقش می کرد، چیزی حدود 36 میلیارد دلار را از شرکت های زیرمجموعه به دو بنیاد متعلق به چوی سون-سیل، رئیس جمهور سابق کره جنوبی پرداخت کرده بود تا از این طریق، بتواند با کمک وی فرآیند ادغام دو شرکت وابسته به سامسونگ را تسهیل کند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تدابیر سخت‌گیرانه مالی سامسونگ به دنبال دستگیری نایب رئیس این شرکت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..