تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدرت اصلی کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو در سال ۲۰۱۹ نمایان می‌شود

قدرت اصلی کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو در سال ۲۰۱۹ نمایان می‌شود

ماکیروسافت معتقد است که کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو قدرت‌مندترین کنسول تاریخ خواهد بود اما قدرتی که مایکروسافت بارها و بارها از آن تعریف کرده، تا چه حد بر روی بازی‌ها اجرا خواهد شد و آیا سازندگان می‌توانند از این قدرت به خوبی استفاده کنند؟ این سوالی است که مدت‌ها پیش در ذهن ما شکل گرفته و حالا به نظر می‌رسد می‌توانیم به جواب خود دست یابیم. با تک‌شات و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.


مایکل گوودمن، تحلیل‌گر موسسه‌ی تحقیقاتی Strategy Analytics، بر این عقیده است که هواداران ایکس‌باکس برای مشاهده‌ی قدرت واقعی کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو ممکن است بیش از یک سال بعد از عرضه‌ی این کنسول منتظر بمانند.

 

 

من انتظار دارم تا بازی‌های زمان عرضه‌ی کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو با بقیه‌ی پلتفرم‌ها تفاوت آن‌چنانی نداشته باشد. این نسل سوم و چهارم بازی‌ها بعد از عرضه‌ی این کنسول خواهند بود که تفاوت اصلی را مشخص خواهند کرد. قطعا برای این که بتوانید ظرفیت اصلی کنسول را مشاهده کنید، باید بیش از یک یا دو سال منتظر بمانید.

 

اگر نگاهی به تاریخ تکنولوژی و سخت‌افزارهای معرفی شده بیندازیم، متوجه می‌شویم که برای رسیدن به ظرفیت کامل یک سخت‌افزار معمولا مدت زمان زیادی لازم بوده و کنسول‌های بازی و مخصوصا کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. درهرحال، مایکروسافت از کنسول جدید خود در رویداد E3 سال آینده رونمایی خواهد کرد و باید مننتظر ماند و دید آیا این کنسول می‌تواند شکستی که ایکس‌باکس وان در مقابل رقیب اصلی خود متحمل شد را جبران کند یا خیر؟ آیا توسعه‌دهندگان به خود زحمت می‌دهند تا از تمامی ظرفیت‌های کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو استفاده کنند یا این که بار دیگر مایکروسافت شکستی تلخ دیگر را تجربه خواهد کرد؟

xbox one
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدرت اصلی کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو در سال ۲۰۱۹ نمایان می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..