تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه رسیدن به کمال انسانی ،اطاعت پروردگار است/جوان می تواند دل خودش را به خانه محبت خدا تبدیل بکند

ساعت: 16:21 منتشر شده در مورخ: 1395/12/06 شناسه خبر: 1047609

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان گفت: اگر می خواهیم به کمال انسانی نائل شویم باید به جایی برسیم که جز اطاعت پروردگار دغدغه دیگری نداشته باشیم و خودمان را در راه رسیدن به خدا وقف کنیم، راه رسیدن به کمال این است که ایمانمان را زیاد کنیم و در اعماق قلبمان نفوذ کند و بهترین راه شنیدن فرمایشات اهل بیت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض سحر، آیت الله دولابی در مراسم ایام فاطمیه و  یاد بود شهید آرمان اکبری  ضمن گرامی داشت یاد شهدا و درود بر صدیقه   کبری حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: پیامبر(ص) در مورد حضرت زهرا(س) خطاب به سلمان فرمودند: از ویژگی های حضرت زهرا این است که خداوند قلب و تمام اعضاء ایشان را پر از ایمان کرده است و در نتیجه هیچ دغدغه ای جز اطاعت خداوند ندارد، اگر کسی همه   زندگیش برای خدا باشد دیگر وقتش را به بطالت نمی گزارند.

وی  خطاب به جوانان و نوجوانان گفت: قلب کسی که پا به سن گذاشته خیلی نمی تواند تغییر کند ولی قلب یک جوان و نوجوان خیلی راحت می تواند ظرف خداوند متعال شود، جوان می تواند دل خودش را به خانه محبت خدا تبدیل بکند، نوجوان می تواند با خدای متعال و محبت اولیای الهی گره بزند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان افزود: زن اگر محبت خداوند در دلش موج بزند هرگز همسر خودش را به کاری که برایش سخت باشد وادار نمی کند،  زن می تواند در مسیر بندگی خدا همراه خوبی برای مرد باشد.

آیت الله دولابی با توصیف عبادات حضرت زهرا (س) اظهار کرد: جوان می تواند عبادتش الگو برای دیگران باشد و وقتی در مقابل خداوند متعال قرار می گیرد مورد توجه فرشتگان قرار بگیرد، اگر کسی با تمام وجود و با حضور قلبش نماز بخواند از عبادت کردن لذت می برد.

وی با اشاره به مقام شهدا افزود: از ویژگی های  شهدا والا مقام اسلام این است که طبق آیه ۱۶۱سوره انعام، نه فقط زندگیشان برای خداست بلکه مرگشان هم برای خداوند است،  یعنی آماده است که در هر جایی برای خدا جانش را فدا کند.

دولابی با اشاره به شهادت حضرت زهرا(س) بیان داشت: ایشان برای دفاع از امام حق و امیر المومنین (ع) آماده بودند جان خود را فدا کنند و آماده بودن در راه خداوند جان فشانی بکنند، شهدا انقلاب اسلامی هم در همین مسیر حرکت کرده اند، شهدا مقام بسیار بلندی دارند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان با اشاره به شهادت شهید ارمان اکبری افزود: اگر می خواهیم به کمال انسانی نائل شویم باید  به جایی برسیم  که جز اطاعت پروردگار دغدغه دیگری نداشته باشیم و خودمان را در راه رسیدن به خدا وقف کنیم، راه رسیدن به کمال این است که ایمانمان را زیاد کنیم و در اعماق قلبمان نفوذ کند و بهترین راه شنیدن فرمایشات اهل بیت است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه رسیدن به کمال انسانی ،اطاعت پروردگار است/جوان می تواند دل خودش را به خانه محبت خدا تبدیل بکند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..