تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز رقابت 20 گروه برای طراحی زنده بالاپوش مردانه

آغاز رقابت 20 گروه برای طراحی زنده بالاپوش مردانهبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از ستاد خبری جشنواره مد و لباس؛امروز جمعه (6 اسفند) تالار وحدت تهران شاهد رقابت 20 گروه برای بخش طراحی زنده لباس در ژانر بالاپوش مردانه است. 

این رقابت که تا فردا نیز ادامه خواهد داشت شامل ایده پردازی، طراحی و اجرا است که با حضور 20 گروه سه نفره از سراسر کشور در حال برگزاری است. 

حمیدرضا نیک‌طبع، مدیر بخش صنعت جشنواره در این باره می‌گوید: تلاش شده تا نگاهی دوباره به بخش تولید لباس مردانه و طراحی آن داشته باشیم تا بتوانیم استعداد ها و افکار تازه را از میان آن کشف کنیم. 

این در حالی است که در دو روز گذشته بخش طراحی زنده لباس اجتماع در تالار وحدت برگزار شد. 

ششمین جشنواره مد و لباس فجر، 3 تا 10 اسفند در تالار وحدت تهران، برج آزادی و برج میلاد تهران در حال برگزاری است. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز رقابت 20 گروه برای طراحی زنده بالاپوش مردانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..