تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی آیفون 6 و 6s در بروزرسانی iOS 10.2.1

اگر از کاربران آیفون 6 یا 6s و یا نسخه‌های پلاس این تلفن هوشمند باشید، شاید با خاموش شدن ناگهانی دستگاه خود روبرو شده باشید. در این صورت بهتر است به نسخه سیستم عامل iOS خود توجه کرده و اگر هنوز به نسخه iOS 10.2.1 مهاجرت نکرده‌اید بهتر است اینکار را زودتر انجام دهید، چرا که با این بروزرسانی مشکل خاموش شدن ناگهانی سیستم تقریبا رفع خواهد شد.

بروزرسانی iOS 10.2.1 طی ماه گذشته میلادی منتشر شد و شرکت اپل در مصاحبه با TechCrunch عنوان داشته که در این نسخه سعی شده تا اشکالات مربوط به از کار افتادن ناگهانی برخی از مدل‌های آیفون رفع شود. با این حال به نظر می‌رسد که اپل در حل کامل این مشکل ناموفق بوده اما به طور کلی این مشکل 70 تا 80 درصد کاهش پیدا کرده است.

نکته مهمی که شرکت اپل در مورد این مشکل نرم‌افزاری به کاربران خود یادآور شده این است که هیچ نگرانی از بابت امنیتی بودن این مسأله وجود ندارد و لزومی ندارد تا کاربران پس از روبرو شدن با آن نگران اطلاعات خود باشند. با این حال اپل به مشکل‌ساز بودن آن اشاره داشته و قول داده تا هرچه سریعتر آن را حل کند.

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، اگر شما هم از این مشکل نرم‌افزاری رنج می‌برید و با آن مواجه شدید، لازم است تا بروزرسانی iOS 10.2.1 را دریافت کنید، چرا که با دریافت آن اکثریت کاربران دیگر با چنین مشکلی مواجه نشده‌اند.

مرتضی صفری

علاقه‌ فراوانی به تکنولوژی‌های مرتبط با حوزه‌ کامپیوتر و فناوری اطلاعات دارم و از به اشتراک گذاشتن آموخته‌هام با دیگران لذت می‌برم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی آیفون 6 و 6s در بروزرسانی iOS 10.2.1»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..