تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاگردان عزیزی باز هم باختند/ تراکتور در کورس قهرمانی باقی ماند

به گزارش ایرنا، این دیدار که قرار بود هفته گذشته در مشهد برگزار شود و به علت بارش برف به این هفته موکول شده بود از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه ثامن مشهد آغاز شد.
سیاه جامگان که در هفته قبلی رقابت ها سه امتیاز حساس مقابل صبای قم را از دست داده بود به پیروزی در این دیدار به شدت نیاز داشت.
شاگردان خداداد عزیزی که خطر سقوط را به شکل جدی احساس می کردند نیمه نخست را با حملات گسترده خود به روی دروازه حریف آغاز کردند و در همان ابتدا روح الله سیف اللهی می توانست نخستین گل را وارد دروازه حریف کند که با واکنش دروازه بان تراکتورسازی این موقعیت از دست رفت.
بعد از این حمله که در دقایق نخست بازی رخ داد شاگردان امیرقلعه نویی بازی رو به جلو را در دستور کار خود قرار دادند و موقعیت هایی را به روی دروازه سیاه جامگان خلق کردند.
حسین بادامکی، کاپیتان سیاه جامگان توانست با یک حرکت رو به جلو خود را تک به تک با دروازه بان تراکتورسازی قرار دهد و با یک بغل پای حساب شده دروازه اخباری را بگشاید.
بعد از این گل حملات تراکتورسازی افزایش یافت و آن ها می توانستند در دقایقی نتیجه بازی را تغییر دهند اما در نهایت در آخرین ثانیه های نیمه نخست این بازی روی یک ارسال بلند، محمدرضا مهدی زاده توانست با یک ضربه دروازه سیاه جامگان را باز کند.
سیاه جامگان، نیمه دوم را نیز مانند نیمه نخست با حملات گسترده آغاز کرد و حتی توانست گلی را در دقیقه 55 به ثمر برساند اما این گل توسط داور مسابقه مردود اعلام شد.
بازی در نیمه دوم متعادل دنبال شد اما تراکتورسازی تبریز در دقیقه 89 روی یک ارسال توسط فرزاد حاتمی موفق به گلزنی شود تا همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.
اشکان خورشیدی، علیرضا ایلدروم و علی اکبر عظیم پور نیز مسئولیت داوری این دیدار را برعهده داشتند.
سیاه جامگان با این باخت 17 امتیازی شده و در رده پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال باقی ماند.
این تیم مشهدی شنبه 14 اسفندماه به مصاف استقلال تهران می رود.
خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7498/5132

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاگردان عزیزی باز هم باختند/ تراکتور در کورس قهرمانی باقی ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..