تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنجبیل بهترین داروی حالت تهوع

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر فاقعی کارشناس مرکز اطلاع رسانی داروها و سموم دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: استفاده از زنجبیل راه بسیار کارآمدی در پیشگیری از بروز نشانه های بدماشینی است. فاقعی با بیان اینکه این بیماری در کودکان، افراد مسن، بانوان باردار و افرادی که سابقه میگرن دارند شایع تر است، افزود: مطالعه نکردن، بستن چشم ها، پرهیز از مصرف غذای پرحجم قبل از سفر، یا گرسنه نبودن، قرار گرفتن در معرض هوای آزاد، وضعیت نیمه خوابیده، کاهش حرکت سـر تا میزان ممکن، مـحدود کـردن حـرکات چـشم، ثـابت نگه داشتن آن ها در نقطه ای خاص و تمرکز نکردن روی مناظر در حال حرکت، آسیب های ناشی از این بیماری مانند تهوع و استفراغ را کاهش می دهند.

وی ادامه داد: این بیماری به ترتیب بیشتر در مسافرت های دریایی، هوایی، ماشینی و به میزان کمتری در مسافرت با قطار اتفاق می افتد.

فاقعی فـشار دادن یا ماساژ مچ دست را یکی دیگر از راه های غیردارویی پیشگیری از نشانه های این بیماری دانست.

کارشناس مرکز اطلاع رسانی داروها و سموم دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: استفاده از داروهای " آنتی هیستامین" و "آنتی¬کولینرژیک" مناسب از راه های دارویی پیشگیری از علایم بیماری حرکت یا بدماشینی است.
انتهای پیام/ر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنجبیل بهترین داروی حالت تهوع»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..