تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مانچینی، گزینه جدی جانشینی رانیری

کد خبر: ۴۸۶۲۱۴

۶۲۴  بازدید

مسئولان تیم فوتبال لسترسیتی تصمیم دارند، روبرتو مانچینی سرمربی سابق منچسترسیتی و اینترمیلان را به عنوان سرمربی جدید خود استخدام کنند.

ورزش سه: مسئولان تیم فوتبال لسترسیتی تصمیم دارند، روبرتو مانچینی سرمربی سابق منچسترسیتی و اینترمیلان را به عنوان سرمربی جدید خود استخدام کنند.

 یک روز پس از برکناری کلودیو رانیری از سمت سرمربیگری لسترسیتی، اسکای اسپورت گزارش داد که سران این باشگاه تصمیم دارند روبرتو مانچینی را جانشین او کنند. کلودیو رانیری شب گذشته در عین ناباوری از لستر سیتی اخراج شد.

مانچینی، گزینه جدی جانشینی رانیری در لستر

مانچینی ایتالیایی که سابقه مربیگری در لیگ برتر را با منچسترسیتی در کارنامه دارد،تابستان گذشته از اینتر اخراج شد و از آن زمان تا کنون بدون تیم بوده است. او سال 2012 توانسته بود منچسترسیتی را پس از 50 سال قهرمان لیگ برتر کند.

گفتنی است لسترسیتی، قهرمان فصل گذشته رقابت های لیگ برتر ،  در فصل جاری انگلیس نتایج ناامید کننده ای به دست آورده و با 21 امتیاز در رده هفدهم جدول رده بندی جای دارد و خطر سقوط به لیگ پایین تر را احساس می کند اما این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوب نتیجه گرفت و به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کرد.

رانیری امیدوار بود که بعد از شکست دو بر یک در خانه سویا در دیدار برگشت لسترسیتی را پیروز کند و به جمع 8 تیم برتر اروپا راه پیدا کند، اما سران لستر این اجازه را به او ندادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مانچینی، گزینه جدی جانشینی رانیری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..