تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پتنت جدید سامسونگ برای بدنه پشتی تخت و خمیده گوشی های هوشمند اقتصادی گلکسی اس

سامسونگ پتنت جدیدی برای بدنه‌ی پشتی تخت و خمیده‌ی گوشی‌های هوشمند اقتصادی سری گلکسی اس آینده‌ی خود ثبت کرده است.

سامسونگ خود را برای معرفی گوشی‌های هوشمند تاشو به بازار آماده می‌کند؛ چراکه در چند سال اخیر تعدادی پتنت توسط این کمپانی کره‌ای ثبت شده است و با توجه به همین موضوع، می‌توان گفت که تولید گوشی‌های هوشمند تاشو، پروژه‌ای جدی برای سامسونگ است. اما به‌طور هم‌زمان این غول‌ کره‌ای تمایل دارد از صفحه‌نمایش‌های خمیده در کنار زبان طراحی تجاری خود استفاده کند. برخی از پتنت‌هایی که قبلا از سامسونگ دیده بودیم، در نمایشگر گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ اج و بخش پشتی گوشی هوشمند گلکسی اس ۵ نئو این کمپانی به کار گرفته شده‌اند. حال این شرکت طرحی مشابه را در یک پتنت جدید برای کاور پشتی ثبت کرده است.

ابتدا اجازه بدهید در مورد طراحی تخت بخش پشتی صحبت کنیم. طراحی گوشی‌ هوشمند گلکسی اس در قالب دو پتنت در اینجا نمایان شده است که یک دستگاه مجهز به نمایشگر خمیده ولی بخش پشتی تخت را نشان می‌دهد. پنل تخت پشتی همچنین شامل یک دوربین با کمی بیرون‌زدگی است و علاوه بر این یک برش دایره‌ای در این قسمت به چشم می‌خورد که ظاهرا محل قرارگیری فلش و سنسور سنجش ضربان قلب است.

galaxy s patent

بی‌شک دوربین این طرح جدید از همان طرحی استفاده می‌کند که در گلکسی اس ۵ به کار گرفته‌ شده است و طرح بلندگوی پشتی را نیز نمی‌توان در سایر گوشی‌ها به غیر از گلکسی اس ۵ نئو و گلکسی نوت ۴ مشاهده کرد. در لبه‌های دستگاه دکمه‌ی فیزیکی به چشم نمی‌خورد و به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که دکمه‌های نرم‌افزاری در نظر گرفته‌شده برای گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده‌ی سری گلکسی اس نیز مورد استفاده قرار گیرد.

پتنت دوم نیز صرفا یک نقاشی اسن که ظاهرا هیچ زبان طراحی خاصی در آن اعمال نشده است. این یعنی سامسونگ احتمال استفاده از چنین طرحی را در نظر دارد اما هنوز در مورد نهایی کردن آن تصمیم‌گیری نکرده است.

آنچه با توجه به این طرح‌ها تأیید می‌شود، این است که احتمالا سامسونگ تصمیم گرفته از نمایشگرهای خمیده در گوشی‌های هوشمند اقتصادی آینده‌ی سری گلکسی اس بهره ببرد.

شما در این مورد چه نظری دارید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پتنت جدید سامسونگ برای بدنه پشتی تخت و خمیده گوشی های هوشمند اقتصادی گلکسی اس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..