تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر رندر شده ساعت هوشمند هوآوی با نام Watch 2 لو رفت

شرکت هوآوی فقط با دو گوشی پرچمدار هوشمند خود با نام‌های P10 و P10 Plus به همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ نمی‌آید بلکه در کنار آنها چند دستگاه جدید نیز رونمایی می‌کند.

این سازنده چینی در برنامه خود ترتیبی اتخاذ کرده که در این رویداد جهانی نسل دوم ساعت هوشمند خود موسوم به Leo را به همگان نشان دهد.

این ساعت هوشمند که Watch 2 نام دارد و هم‌اکنون تصاویر رندر شده آن لو رفته است مجهز به سیستم عامل Android Wear 2.0 است و طراحی آن به گونه‌ای است که به نظر خاص‌تر می‌آید و همچنین از سیم کارت نانو پشتیبانی می‌کند.

۳۴۰۸۰-۹۶۶e7daa_750_242

از دیگر مشخصات فاش شده این ساعت هوشمند لازم است تا از اندازه ۴۲ میلی‌متری و صفحه نمایش گرد ۱٫۴ اینچی آن نام ببریم.

nextpowerup

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر رندر شده ساعت هوشمند هوآوی با نام Watch 2 لو رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..