تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایسر به دنبال اعلام حضور جدی در بازار محصولات اندروید

همایش جهانی موبایل یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سال است و بسیاری از شرکت‌ها این هفته رهسپار شهر بارسلونا در اسپانیا می‌شوند تا در این گردهمایی مهم تازه‌ترین دستگاه‌های خود را رونمایی کنند.

یکی از این شرکت‌هایی که به طور قطع در همایش جهانی موبایل حضور قاطع خواهد داشت شرکت ایسر است که از قرار معلوم در حال آماده‌سازی یک گوشی هوشمند و یک دستگاه پوشیدنی جدید برای عرضه در این نمایشگاه تجاری است.

امانوئل فرومونت، رییس بخش اروپا، خاورمیانه و آفریقای شرکت ایسر، در گفت‌وگو با سایت Tbreak تایید کرده است که این شرکت علاوه بر گوشی هوشمند یک دستگاه پوشیدنی با خود به همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ خواهد آورد اما وی در خصوص جزییات این محصولات سخنی به میان نیاورد.

فرومونت گفته است:

«ما با خود یکی ـ دو محصول جدید خواهیم آورد که یکی از آنها دستگاهی پوشیدنی است و من اجازه ندارم تا درباره آن جزییات بیشتری را فاش کنم اما این اطمینان را می‌دهم که این دستگاه تجربه‌های خوب و جدیدی را به علاقه‌مندان عرضه می‌کند.»

رییس بخش اروپا، خاورمیانه و آفریقای شرکت ایسر ادامه داد:

«ما همچنین در حال کار بر روی گوشی‌های جدید هستیم و قصد داریم تا با این گوشی‌ها در بازار محصولات اندروید اعلام حضور جدی کنیم.»

nextpowerup

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایسر به دنبال اعلام حضور جدی در بازار محصولات اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..