تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تساوی تراکتورسازی و سیاه جامگان در نیمه اول

به گزارش افکارنیوز،

 هفته بیست‌ودوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور  از ساعت 14:30 امروز (جمعه) با برگزاری دیدار سیاه‌جامگان - تراکتورسازی دنبال شد، دیداری که در نیمه نخست به نتیجه تساوی یک - یک انجامید.

در ابتدا حسین بادامکی در دقیقه 27 دروازه تراکتورسازان را باز کرد و تیمش را پیش انداخت، اما محمدرضا مهدی‌زاده در دقیقه 45 گل تساوی را به ثمر رساند تا دو تیم با نتیجه تساوی به کار خود در نیمه اول پایان دهند.

اشکان خورشیدی کار قضاوت این دیدار را برعهده دارد. دیدار سیاه‌جامگان - تراکتورسازی قرار بود جمعه هفته گذشته برگزار شود، اما به دلیل شرایط نامساعد جوی مشهد لغو و به امروز موکول شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تساوی تراکتورسازی و سیاه جامگان در نیمه اول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..