تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بستر اجرای کاهش طرح کشتار مرغ فراهم نیست/ نرخ مرغ شب عید حداکثر 8 هزار تومان

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تأخیر در کاهش وزن کشتار اظهار داشت: اجرای طرح کاهش وزن و سن کشتار مرغ‌های گوشتی از ابتدای آذرماه باید در سراسر کشور اجرا می‌شد که این امر به سبب افزایش قیمت جوجه یک‌روزه و عدم همکاری‌های لازم سازمان میادین میوه و تره بار با شرکت پشتیبانی امور دام عملیاتی نشده است.

وی افزود: در حال حاضر قیمت جوجه به سمت متعادل شدن است که انتظار می‌رود طرح کاهش وزن کشتار از ابتدای سال آینده اجرا شود.

یوسفی با اشاره به تأثیر کاهش وزن کشتار در امر صادرات گفت: مرغ‌های سایز به سبب افزایش تقاضا در بازارهای هدف تأثیر بسزایی در صادرات دارد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه در شرایط کنونی ۶۵ درصد ظرفیت مرغداری‌ها فعال است، عنوان کرد: هر چه مرغ، سن و وزن بالاتری داشته باشد مصرف دانه آن نسبت به گوشت آوری بالاتر است که این امر به زیان ملی است که با اجرای کاهش وزن کشتار و افزایش دوره جوجه ریزی ظرفیت واحد‌ها به ۹۰ درصد افزایش می‌یابد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به وضعیت بازار شب عید افزود: با توجه به جوجه ریزی بالا از سوی مرغداران و ذخیره مناسب شرکت پشتیبانی قیمت مرغ از ۷ هزار و ۵۰۰ الی ۸ هزار تومان فراتر نخواهد رفت.

یوسفی با انتقاد از عرضه مرغ منجمد از سوی شرکت پشتیبانی امور دام برای تنظیم بازار شب عید اظهار داشت: با توجه به وضعیت مناسب جوجه ریزی، عرضه مرغ منجمد از سوی شرکت پشتبانی با نرخ‌های کمتر از ۶ هزار تومان مورد رضایت مرغداران نیست چرا که این امر به زیان تولیدکنندگان را در بر خواهد داشت.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی تصریح کرد: با توجه به عرضه مناسب مرغ از سوی مرغداران برای تنظیم بازار شب عید نیازی به مرغ‌های منجمد نیست از این رو بهتر است که شرکت پشتیبانی برای ماه مبارک رمضان عرضه نماید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بستر اجرای کاهش طرح کشتار مرغ فراهم نیست/ نرخ مرغ شب عید حداکثر 8 هزار تومان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..