تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوستان در دولت ترکیه هم کم‌حافظه‌اند/ به یاد نمی‌آورند برای حکومت آنها شب کودتا تا صبح نخوابیدیم

محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در واکنش به سخنان تند و تیز اخیر مقامات ترکیه، آنها را «قدرنشناس» توصیف کرد.

 به گزارش ندای ایرانیان ، ظریف اظهار داشت: دوستان در دولت ترکیه هم کم‌حافظه‌اند و هم در قبال کسانی که به آنها محبت و  همراهی کرده‌اند، قدرناشناسند. وی افزود: ترکیه، ایران را متهم به فرقه‌گرایی میکند اما به یاد نمی‌آورند برای حکومت آنها شب کودتا تا صبح نخوابیدیم. لازم به ذکر است که در چندین روز اخیر تنش ها بین انکارا و تهران پس از سفر اردوغان به کشورهای حاشیه خلیج فارس افزایش یافته است.

رئیس جمهور ترکیه امروز نیز ضمن انتقاد از ایران گفت: نمی‌توان از تلاش‌های تهران برای دستیابی به نفوذ در خارج از مرزهای خود چشم پوشی کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوستان در دولت ترکیه هم کم‌حافظه‌اند/ به یاد نمی‌آورند برای حکومت آنها شب کودتا تا صبح نخوابیدیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..