تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقص فنی ایران‌ایر و سرگردانی مسافران

پرواز ساعت ۱۸:۱۰ ایران‌ایر در مسیر بغداد - تهران به دلیل بروز نقص فنی هواپیما، هنوز انجام نشده است و مسافران در فرودگاه سرگردان هستند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، یکی از مسافران این پرواز با اعلام این خبر اظهار داشت: برای انجام پرواز امروز بغداد - تهران از 3 ساعت قبل یعنی حدود ساعت  15 وارد فرودگاه بغداد شدیم تا در ساعت 18:10 دقیقه پرواز ایران‌ایر ما را از بغداد به تهران منتقل کند.

وی افزود: متأسفانه از آن ساعت تاکنون پرواز انجام نشده است و هیچ‌یک از نمایندگان ایران‌ایر بابت ارائه توضیحات سراغ ما نیامده‌‌اند و کماکان در فرودگاه بغداد سرگردانیم.

این مسافر اظهار داشت: این درحالی است که مسافران این پرواز همه 300 نفر زائران در قالب 6 کاروان هستند که تعداد زیادی از آنها را سالخوردگان تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در فرودگاه بغداد هیچ‌گونه خدماتی به آنها ارائه نشده است، گفت: فعلاً هیچ مقام فرودگاهی و ایران‌ایر بابت توضیح علت بروز این تأخیر سراغ ما نیامده‌اند اما جسته و گریخته شنیده‌ایم که قرار است یک فروند هواپیما از تهران حرکت کند تا به بغداد بیاید و این مسافران را به تهران برگرداند.

این مسافر  افزود: فعلاً همه در فرودگاه منتظر هواپیمای جدید هستیم ضمن آنکه هیچ پذیرایی‌ای از سوی ایران‌ایر از مسافران انجام نشده است.

خبرگزاری فارس آماده انتشار توضیحات ایران‌ایر درباره علت بروز این تأخیر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقص فنی ایران‌ایر و سرگردانی مسافران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..