تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا شرکت TCL به توسعه تبلتی تحت برند بلک بری می پردازد؟

BlackBerry Playbook، تنها تبلتی بود که توسط این کمپانی کانادایی ساخته شد. از چند منظر، این تبلت مورد استقبال برخی از مخاطبان قرار گرفت و سیستم عامل آن توسط که QNX توسعه یافته بود، راه را برای بلک بری 10 هموار کرد.

با این همه، برخی از اشتباهات بلک بری در قبال پلی بوک (مانند عرضه آن بدون اپلیکیشن های مربوط به تقویم و ایمیل) سبب شد تا این دستگاه عملکردی چندان موفقیت آمیز نداشته باشد. سال 2013، یعنی تقریباً دو سال بعد از عرضه تبلت، مدیرعامل وقت بلک بری، تورستن هاینز گفت کمپانی هیچ برنامه ای برای تولید تبلتی دیگر ندارد؛ اما ظاهراً حالا اوضاع تغییر کرده است.

وب سایت کنگره جهانی موبایل، اخیراً لیستی از کمپانی های مشارکت کننده در این رویداد فراهم آورده و از بلک بری، به عنوان «تولیدکننده دستگاه ها، وسایل الکترونیکی مشتری-محور و دستگاه های تبلت» یاد کرده است.

این موضوع شاید معنای خاصی نداشته باشد اما در عین حال ممکن است طی همکاری TCL با بلک بری، این کمپانی به دنبال تولید تبلتی دیگر باشد. ضمناً فراموش نکنیم که از این پس تمام دستگاه هایی که با برند بلک بری به بازار می آیند، از سیستم عامل اندروید بهره مند خواهند بود. در نهایت، اهداف کانادایی ها کماکان مشخص نیست اما خوشبختانه تا برگزاری کنگره جهانی موبایل 2017 زمان زیادی باقی نمانده و بزودی می توانیم پاسخ پرسش های خود را دریافت کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا شرکت TCL به توسعه تبلتی تحت برند بلک بری می پردازد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..