تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تویوتایی که تا به حال ندیده‌اید + عکس

سجاد حیدری
نویسنده

همانطور که می‌دانید، تویوتا یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان به شمار می‌رود و تا به امروز محصولات مختلف و متنوعی تولید کرده است که با آنان موفق شده بخش بزرگی از بازارهای جهانی را به دست بگیرد، محصولاتی همچون تویوتا کمری، کرولا، پریوس، هایلوکس، لندکروزر و... که با تک تک آنان آشنا هستیم و بیشتر آنان در بازار داخلی کشور هم عرضه می‌شود، ولی بد نیست بدانید که شرکت خودروسازی تویوتا هم یکسری محصولات بسیار گمنام دارد که تا به حال آنان را ندیده‌اید، درست مثل خودروی اسپرت تویوتا 2000GT که هفته گذشته به بررسی آن پراختیم، اما حالا می‌خواهیم در رابطه با خودرویی دیگر با برند تجاری تویوتا صحبت کنیم که خیلی از شماها تا به حال آن را نه در زندگی واقعی و نه در رسانه‌های مجازی دیده‌اید.
خودرویی که می‌خواهیم در ادامه مورد بررسی قرار دهیم، در اصل یک خودروی سدان با نام تویوتا کراون (Crowen) است که برای اولین بار در سال 1972 میلادی تولید شده است که کم و بیش مردم با آن آشنایی دارند، ولی برمبنای این خودرو در همان سال‌های آغازین عرضه، نسخه‌ای ویژه تحت عنوان Crown De Luxe ساخته شد که تنها برای بازار انگستان بود و در آن سال با قیمتی حدودا 2303 پوندی عرضه می‌شد که به پول الان چیزی معادل 29 هزار و 500 پوند یا به عبارتی ملموس‌تر، چیزی معادل 36 هزار و 800 دلار می‌شود.
این خودرو در تاریخ 1 فوریه 1972 میلادی به طور رسمی معرفی و عرضه شد که در زیر کاپوت خود از پیشرانه‌ای 2.6 لیتری چهار سیلندر بنزینی، با حداکثر قدرتی 140 اسب بخاری و گشتاوری 222 نیوتن متری سود می‌برد که نیروی تولید آن توسط جعبه دنده‌ای اتوماتیک 3 سرعته دریافت و به خروجی منتقل می‌شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تویوتایی که تا به حال ندیده‌اید + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..