تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکی دیگر از قوانین دوره اوباما لغو شد

دولت ترامپ در حال تخریب یکی دیگر از بناهای قانونی ساخته‌شده در زمان دولت اوباما است؛ این بار نوبت به دستورالعمل‌های مرتبط با نحوه نگهداری زندانیان رسیده است.

«جف سشنز» دادستان کل آمریکا روز پنج‌شنبه (به وقت محلی) یادداشتی به اداره زندان‌ها ارسال کرد که بر اساس آن، دستورالعمل مورخ ۱۶ اوت ۲۰۱۶ دولت اوباما مبنی بر عدم تمدید قرارداد با زندان‌های خصوصی، لغو می‌شود.

«سالی یتز» معاون دادستان پیشین آمریکا در زمان دولت قبلی این کشور از اداره زندان‌ها خواسته بود که استفاده از زندان‌های خصوصی به حداقل ممکن برسد.

دولت ترامپ بارها گفته که قوانین داخلی و توافقات بین‌المللی آمریکا را که نامنساب تشخیص بدهد، لغو می‌کند.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکی دیگر از قوانین دوره اوباما لغو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..