تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرونده های 6 گانه شکایت از استقلال در فیفا؛فرصت آخر برای پروپیچ

 آخرین وضعیت پرداخت به بازیکنان خارجی سابق استقلال مشخص شد.

به گزارش کاپ، پرونده بازیکنان خارجی تیم استقلال که به فیفا برده شده و در دادگاه CAS در حال بررسی می باشد به شرح زیر است:

1_عادل شیحی

 مبلغ به حساب وکیل بازیکن پرداخت شده و رسید آن از طریق پست به فیفا ارسال گردیده و در انتظار مخدومه شدن پرونده است. 

براساس حکم مورخ 28 سپتامبر 2016 فیفا باشگاه موظف به پرداخت 47هزار دلار شده که در موعد مقرر پرداخت نگردیده است. محرومیت باشگاه استقلال از نقل و انتقالات زمستانی طبق نامه مورخ 3 فوریه 2017 فیفا بوده است. 

2_کارلوس الکساندرو کاردوسو

 بازیکن برزیلی که پرونده جهت صدور رای شورای حل اختلاف فیفا اجرا شده است بازیکن مورخ 14 اکتبر 2016 از باشگاه شکایت کرده است.

3_پروپیچ

 بازیکن کروات که نامه 19 سپتامبر 2016 فیفا مورد بررسی قرار گرفته و به اتمام رسیده است و پرونده برای صدور رای به شورای حل اختلاف فیفا ارجاع شده است. طی نامه 5 دسامبر به فیفا اعلام کرده که مدارک قبلی به درستی برای باشگاه استقلال ارسال شده و ادعای عدم دریافت مدارک از سوی باشگاه استقلال بی مورد است.

در مورخ 3 فوریه 2017 پرونده برای صدور رای نهایی به شورای حل اختلاف ارسال می گردد. نامه درخواست بازیکن که مبلغ 114هزار دلار از باشگاه استقلال طلبکار است که به تاریخ 8 ژوئن 2016 می باشد. رای 16 فوریه 2017 فیفا داده شده مبنی بر پرداخت مبلغ بازیکن و مهلت 30 روزه برای باشگاه استقلال تعیین شده است. 

4_هنریک هلمکه

طبق نامه یکم سپتامبر 2016 اعلام شده به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکن پرونده به کمیته انضباطی فیفا ارجاع شده است.  حکم به تاریخ 22 ژوئن 2016 استقلال محکوم به پرداخت مبلغ 168هزار دلار و 5 درصد سود طی 30 روز شده است. 

5_لیام ردی

 بازیکن استرالیایی استقلال به گفته مسوولان باشگاه در حال مذاکره جهت پرداخت مبلغ است. رای 12 مارس 2015 فیفا مبنی بر پرداخت مبلغ بازیکن و ضرب العجل تعیین شده تا تاریخ 15 آگوست 2015 بوده است. 

6_جی لوید ساموئل

به گفته مسوولان باشگاه استقلال در حال اقدام جهت پرداخت مبلغ است. این رای در تاریخ 3 سپتامبر 2015 فیفا به دلیل عدم پرداخت بدهی این بازیکن بوده است. 


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرونده های 6 گانه شکایت از استقلال در فیفا؛فرصت آخر برای پروپیچ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..