تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات مردم استرالیا در اعتراض به سفر نتانیاهو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، در پی سفر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به استرالیا، شهرهای این کشور صحنه تظاهرات‌های مردمی در محکومیت این سفر است.

تظاهرات کنندگان ضمن در دست داشتن پرچم فلسطین، نتانیاهو را نژاد پرست خواندند.

شهروندان استرالیایی تاکید کردند که آن‌ها از استقبال گرم دولت از نخست‌وزیر اسرائیل، احساس شرمندگی می‌کنند.

تظاهرات کنندگان همچنین در حالی که پرچم‌های مقاومت را در دست داشتند، شعار فلسطین آزاد است را سر می‌دادند.

همچنین شهروندان استرالیایی با برگزاری تظاهراتی در سیدنی پایتخت این کشور، نتانیاهو را جنایتکاری جنگی خواندند.

رسانه‌های استرالیایی اعلام کردند که تظاهرات کنندگان قصد داشتند به سمت هتل محل اقامت نتانیاهو یورش ببرند که پلیس مانع شد.

حدود 60 شخصیت دینی، علمی و سیاسی استرالیا با ارسال نامه‌ای از دولت این کشور خواسته بودند که از نتانیاهو استقبال نکند، زیرا سیاست‌های او تحریک‌آمیز و در راستای سرکوب مردم فلسطین است.

سفر نتانیاهو به استرالیا با اظهارات مالکوم ترنبول نخست‌وزیر این کشور در حمایت از اسرائیل و انتقاد از سازمان ملل همزمان شده است.

نخست‌وزیر استرالیا پیش از این گفته بود که کشورش از قطعنامه‌‌هایی مانند قطعنامه شورای امنیت در محکومیت شهرک‌سازی اسرائیل در اراضی اشغالی، حمایت نمی‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات مردم استرالیا در اعتراض به سفر نتانیاهو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..