تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم صهیونیستی برای رسیدن به مقاصد شوم خود از هیچ اقدامی خودداری نمی‌کند‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام محمد صباحی در خطبه‌های نمازجمعه کرمان که در مصلای بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد، با اشاره به نامه 31 نهج‌البلاغه اظهار داشت: در این نامه حضرت علی(ع) فرزندشان و ما را به یاد مرگ سفارش می‌کنند و این آمادگی تاثیرات زیادی از لحاظ تربیتی و رفتاری برای ما دارد. با انجام اعمال شایسته به یاد مرگ باشید و نسبت به انجام اعمالی که در قیامت دستگیر شما می‌شود، بکوشید.

امام‌جمعه موقت کرمان با بیان اینکه مرگ در کمین همه ما و در هر سن و هر حالی است افزود: بترسید از مرگ‌های ناگهانی چرا که مرگ سن و انسان خاصی را نمی‌شناسد. زندگی پیامبران گذشته را بخوانید و از آنها عبرت بگیرید چرا که مظهر عمل و اطاعت خداوند و مظهر قدرت و کمک رسانی به دیگران بودند.

صباحی با بیان اینکه یاد مرگ انسان‌ساز است و سبب تربیت، اصلاح و دگرگونی انسان‌ها می‌شود تصریح کرد: یادآوری مرگ حداقل انسان را به انجام اعمال درست وادار می‌کند و در نهایت انسان را به مقام اخلاص می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه و در آستانه شهادت حضرت فاطمه(س) قرار داریم خاطرنشان کرد: در دوران بیماری آن حضرت عباس‌ابن‌عبدالمطلب عموی پیامبر و بزرگ خاندان بنی‌هاشم به‌علت شدت بیماری نتوانست حضرت فاطمه(س) را ملاقات کند.

امام‌جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه بانوان شیعه باید الگویشان حضرت فاطمه(س) باشد، گفت: حضور بانوان در جامعه جنبه‌های سیاسی و اجتماعی زیادی به همراه دارد.

صباحی با اشاره به وصیت‌نامه امام خمینی(ره) گفت: زنان همدوش مردان در صحنه‌های مختلف حضور دارند و از توطئه‌هایی که با دشمنی دشمنان بر سر راه آنها قرار گرفته خود را نجات می‌دهند.

وی با بیان اینکه زنان بزرگی که زینب‌گونه فریاد عدالت‌خواهی سرمی‌دهند و در صحنه های اجتماعی حضور دارند در جامع ما کم نیستند گفت: ما مکرر دیدیم مادرانی که فرزندشان را در راه اسلام و انقلاب از دست دادند اما آنان پیرو حضرت فاطمه (س) بودند.

امام‌جمعه موقت کرمان حضور مقام معظم رهبری در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران را نشان از اهمیت این موضوع برشمرد و گفت: رژیم صهیونیستی و دشمنان برای رسیدن به اهداف و مقاصد شوم خود از هیچ اقدامی خودداری نمی‌کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم صهیونیستی برای رسیدن به مقاصد شوم خود از هیچ اقدامی خودداری نمی‌کند‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..