تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلاکت شماری از مزدوران در حمله غافلگیر گننده نیروهای یمنی

به گزارش گروه بین‌المللل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، صبح امروز جمعه در پی انفجار یک خودروی‌ بمب‌گذاری شده در اطراف پادگان النجده در شهر زنجبار مرکز استان أبین در جنوب یمن، شماری از مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به بازار البَرْح در بخش مَقْبَنَة در غرب استان تعز، 4 شهروند یمنی به شهادت رسیده و 3 نفر نیز زخمی شدند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی در طول ساعات گذشته، ده‌ها بار منطقه یختُل و جبل‌النار را با هدف پشتیبانی از مزدوران منصور هادی در بخش المخا در تعز، بمباران کردند و این در حالی است که درگیری‌های شدید بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و مزدوران رئیس‌جمهور فراری این کشور در اطراف این منطقه همچنان ادامه دارد.

وزارت دفاع یمن از کشته و زخمی شدن 20 تن از مزدوران منصور هادی و انهدام یک خودروی نظامی آن‌ها در حملات غافلگیر کننده نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع آن‌‌ها در بخش المُتون در شمال استان الجوف در شرق یمن خبر داد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک زلزال 2، مراکز تجمع مزدوران رئیس‌جمهور فراری این کشور در منطقه الخانق در بخش حرَریب القَرامیش در غرب استان مارب را هدف قرار دادند.

4 تن از مزدوران منصور هادی به ضرب گلوله تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در تپه الحمراء در منطقه القَتَب در نِهم کشته شدند.

همچنین سه تن از مزدوران نیز در منطقه مِلح در شمال شرق صنعا به هلاکت رسیده و یک خودروی نظامی آن‌ها منهدم شد.

وزارت دفاع یمن اعلام کرد که حدود 30 تن از مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری این کشور به دست نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در اطراف گذرگاه علب در عسیر عربستان به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

وزارت دفاع یمن افزود که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند حمله مزدوران و ائتلاف متجاوز سعودی به سمت مواضع خود در اطراف گذرگاه علب در عسیر را دفع کنند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک کراد مرکز فرماندهی پایگاه نظامی آل حماد را هدف قرار دادند. نیروهای یمنی همچنین پایگاه المسیال را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

یک نظامی سعودی به ضرب گلوله تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پایگاه الکُررس در منطقه الخوبه کشته شد.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با موشک‌های کاتیوشا پادگان رجلا و پایگاه المخروق در نجران را هدف قرار دادند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلاکت شماری از مزدوران در حمله غافلگیر گننده نیروهای یمنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..