تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمالا کاراکتر زن بازی Death Strandig، اما استون ، بازیگر فیم La La Land خواهد بود

احتمالا کاراکتر زن بازی Death Strandig، اما استون ، بازیگر فیم La La Land خواهد بود

هیدئو کوجیما، خالق بازی رمز‌الود Death Stranding، به تازگی پستی در حساب توییتر شخصی خود منتشر کرده که از احتمال حضور اما استون به عنوان کاراکتر زن بازی تازه خود خبر می‌دهد. با این حال کوجیما مانند همیشه این مسئله را در پرده‌ای از ابهامات مطرح کرده و جای حدس و گمان را برای طرفداران خود باز گذاشته است. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

مدتی است که هیدئو کوجیما توییت‌های زیادی درباره فیلم La La Land منتشر و در آن‌ها به اما استون، یکی از هنرپیشه‌های این فیلم اشاراتی کرده است. پیش از این نیز وی سری توییت‌هایی در حساب خود ارسال کرده بود و در آن‌ها از ملاقات با هنرپیشه‌ای زن گفته بود که ده سال است از طرفداران او است. با این حساب احتمال دارد که هنرپیشه مذکور همان اما استون بوده باشد و کوجیما او را برای بازی جدید خود در نطر گرفته است.

 

از طرفی کوجیما تصویری از موشن کپچرهایی که به تازگی برای Death Stranding انجام شده را در توییتر ارسال کرده و قبل از این پست نیز تصویری از یک مدل خانم ارسال کرده که روی لباسش کلمه Lionsgate به چشم می‌خورد. این را هم باید گفت که Lionsgate یکی از استودیو‌های دخیل در ساخت فیلم La La Land بوده است.

 

کوجیما همیشه اخبار مربوط به کارهای خود را به شکلی پازل‌گونه و غیرمستقیم اعلام می‌کند تا خوراک ذهنی لازم را برای طرفداران خود تامین کند. با در نظر گرفتن همه این‌ها می‌توان گفت به احتمال زیاد اما استون همان شخصیت زنی باشد که انتظار حضورش را در بازی Death Stranding داشتیم.

 

نظر شما چیست؟ نطرات خود را با ما در میان بگذارید.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمالا کاراکتر زن بازی Death Strandig، اما استون ، بازیگر فیم La La Land خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..