تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش اسرائیل برای به حاشیه بردن مظلومیت فلسطین

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی امام جمعه گرگان در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: اسرائیل با اینکه نشانه های سقوط آن مشخص شده قصد دارد با راه انداختن این جنگ ها کاری کند که دنیا مظلومیت فلسطین را فراموش کند.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: مردم فلسطین مظلوم ترین مردم زمان حاضر هستند که از کشور خودشان بیرونشان کردند و یک عده هم در دنیا اختیار این کشور را به دست گرفته اند.

وی ادامه داد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی این بساطی که آن ها در منطقه ایجاد کرده اند برای این است که توجه دنیا از فلسطین به سمت بحرین و یمن و سوریه جلب شود.

آیت الله نورمفیدی اضافه کرد: مساله دیگری که رهبری فرمودند این است که برخی تلاش دارند تا ثابت کنند مقاومت و ایستادگی دربرابر ظلم اسرائیل فایده ندارد و می خواهند بگویند مقاومت به درد نمی خورد و باید با هم کنار آمد.

وی بیان کرد: اسرائیل با اینکه در چند جنگ در منطقه پیروز شد، اما مقابل حزب الله لبنان شکست خورد و تاکنون هم جرات نکرده به لبنان حمله کند.

آیت الله نورمفیدی گفت: شکست های اسرائیل نشان داد اگر ملتی اراده کند و مقابل ظلم بایستد پیروز خواهد شد.

وی ادامه داد: حضرت علی (ع) در خطبه ۱۷۵ نهج البلاغه به رعایت مسائل اخلاقی تاکید کردند زیرا اخلاق از مسائل بسیار مهم است.

آیت الله نورمفیدی اضافه کرد: اگر اخلاق وارد زندگی نشود قانون به تنهایی نمی تواند جامعه را مدیریت کند.

امام‌جمعه گرگان گفت: زبان و درستی زبان کلید اخلاق است و اگر زبان درست باشد اخلاق هم درست خواهد شد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش اسرائیل برای به حاشیه بردن مظلومیت فلسطین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..