تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری بیش از 100دوره آموزشی امداد نجات در معاونت آموزشی/ آمادگی همه بیمارستان‌های آموزشی در ایام نوروز

برگزاری بیش از صد دوره آموزشی امداد نجات در معاونت آموزشی/ آمادگی همه بیمارستان‌های آموزشی در ایام نوروز برای ارائه خدمات پزشکیمحمدی معاونت آموزشی وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اشاره به برنامه‌های ویژه این معاونت برای عید نوروز اظهار داشت: برنامه‌های آموزشی وزارت بهداشت برای کاهش حوادث و تصادفات در حوزه‌های مختلف آموزشی بهداشتی و درمانی است و اقداماتی در راستای کاهش حوادث در طول سال به ویژه عید نوروز در پیش دارد.
 
وی بیان کرد: هلال احمر، بیمارستان‌های آموزشی، درمانی، اورژانس و معاونت بهداشت در زمان تعطیلات عید نوروز به صورت کشیک‌های منظم در آمادگی کامل به سر می‌برند و در این زمینه بیش از هر دوره مختلف امداد و نجات در یک برنامه ۵ ساله برگزار شده است.
 
محمدی ادامه داد: برنامه‌های آموزشی وزارت بهداشت مخصوص ایام خاصی نبوده بلکه برای مدت ۵ و یا ۱۰ ساله تدوین می‌شود،همچنین معاونت آموزشی وزارت بهداشت برای ۱۲۰ رشته و فلوپشیپ مختلف که همگی آن‌ها در نوروز به طور منظم از پزشک متخصص هر رشته در بیمارستان‌های سراسر کشور حاضر هستند، برنامه‌ ویژه‌ای دارد.
 
وی متذکر شد: در ایام نوروز مراجعات مردم بیش از گذشته است و در همین راستا برنامه ریزی خوبی برای بیمارستان‌های آموزشی کشور انجام داده‌ایم.
 

محمدی گفت: در بیمارستان امام خمینی هزار و ۵۰۰ تخت وجود دارد و متخصص هر رشته برای ایام نوروز به صورت کشیکی حضوری فعال و مستمر پیدا می‌کنند؛ و مستمر پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری بیش از 100دوره آموزشی امداد نجات در معاونت آموزشی/ آمادگی همه بیمارستان‌های آموزشی در ایام نوروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..