تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم های جهرم و رستم صدرنشین هفته هفتم لیگ برتر والیبال فارس شدند

به گزارش خبرنگار، ایرنا این بازی ها که پنجشنبه شب در شهرهای مختلف فارس برگزار شد، در گروه یک تیم پایگاه هوایی شیراز سه بر صفر تیم مرودشت را شکست داد و تیم جهرم هم موفق شد با همین نتیجه زرین دشت را شکست دهد.
همچنین در گروه دوم تیم شهید خزایی استهبان با نتیجه سه بر 2 تیم هنر پروان نی ریز را مغلوب کرد و تیم کازرون هم با همین نتیجه تیم صدرنشین رستم را برد.
با پایان یافتن این هفته در گروه یک، تیم جهرم در صدر جدول قرار گرفت و تیم های شهید خزایی استهبان، هنرپروران نی ریز ، شهرداری میانشهر فسا و زرین دشت هم به ترتیب رتبه دوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.
در گروه دوم تیم رستم صدرنشین است و تیم های پایگاه هوایی شیراز، کازرون، مرودشت و ممسنی هم به ترتیب در جایگاه دوم تا پنجم قرار دارند .
حسین عظیمی،ابراهیم دلپسند، عبدالله نادری، خلیل حمیدزاده، امیدفولادی وندا، ایمان موذنی، احمد رضا محضری، محسن طباطبایی نوید اسلامی، نعمت الله گودرزی ،ابراهیم زینلی و مجتبی اسپرغم قضاوت و نظارت این بازی ها را بر عهده داشتند.
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
7368 / 1876

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم های جهرم و رستم صدرنشین هفته هفتم لیگ برتر والیبال فارس شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..