تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانوان تکواندو کار ناشنوای فارس پنج مدال کشوری بر گردن آویختند

زینب رکنی جمعه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: در این پیکارها که دیروز در تهران برگزار شد، مریم خدا بنده تکواندو کار شایسته فارس در بخش پومسه مدال طلا گرفت و در بخش کیوروگی هم به مدال نقره دست یافت.
وی اضافه کرد:‌همچنین زهرا ابراهیمی که سابقه درخشانی در کشور دارد در بخش پومسه نشان نقره را برگردن آویخت، فاطمه زارع در بخش پومسه و راضیه موسی زاده در کیوروگی هم با افتخار بر سکوی سوم ایستادند .
رکنی افزود : سرمربی تیم ملی ، چهار بانوی تکواندوکار فارس را برای شرکت در رقابت های المپیک ناشنوایان جهان به اردوی تیم ملی دعوت کرد.
سرمربی تیم فارس ادامه داد :‌ در بخش رقابت های آقایان نیز که با حضور سید علی موسوی و میلاد نصیری از فارس برگزار شد، سید علی موسوی به اردوی تیم ملی دعوت شد
این رقابت ها که به مدت 2 روز در خانه تکواندو تهران بر گزار شد 95 ورزشکار در رده بانوان و آقایان از 15 استان کشوربا پیکار کردند .
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
7368 / 1876

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانوان تکواندو کار ناشنوای فارس پنج مدال کشوری بر گردن آویختند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..