تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت سناتور مخالف رئیس‌جمهور فیلیپین به اتهام قاچاق مواد مخدر

بازداشت سناتور مخالف رئیس‌جمهور فیلیپین به اتهام قاچاق مواد مخدربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یورونیوز لیلا دلیما، سناتور فیلیپینی و از چهره‌های منتقد رئیس جمهور این کشور به دلیل اتهاماتی مرتبط با قاچاق مواد مخدر بازداشت و به زندان منتقل شد.

رئیس پارلمان فیلیپین از این بازداشت به عنوان «پیروزی در مبارزه با موادمخدر» یاد کرده و سناتور متهم، این اقدام قضایی را «انتقام‌گیری سیاسی» خوانده است.

دلیما به خبرنگاران گفت: «همان طور که همیشه گفته ام و اکنون هم تکرار می کنم، من بیگناه ام و همه آنچه گفته می‌شود دروغ است. اتهامات علیه من درباره نفع از قاچاق مواد مخدر و دریافت پول از بابت و همین طور حمایت از محکومان جرایم موادمخدر، همه دروغ است.»

این سناتور رودریگو دوترته، رئیس جمهور فیلیپین را به دیکتاتوری متهم کرده است و هوادارانش نگران جان و امنیت وی هستند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت سناتور مخالف رئیس‌جمهور فیلیپین به اتهام قاچاق مواد مخدر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..