تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم توجه به مصرف کالای داخلی به عنوان یک اصل مهم در جامعه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛حجت الاسلام و المسلمین خاتمی در خطبه های نمازجمعه این هفته زنجان با اشاره به توجه به مصرف کالای داخلی افزود : این یک اصل مهم در جامعه است و تولیدکنندگان باید نسبت به ارتقای کیفیت کالا اقدام کنند .

وی با بیان اینکه نهم اسفندماه روزملی حمایت از حقوق مصرف کننده نامگذاری شده است خاطر نشان کرد : تولید کنندگان نسبت به ارتقای کیفیت کالا با قیمت مناسب اهتمام داشته باشند تا تولیدات داخلی رونق بیشتری داشته باشد.

خطیب جمعه زنجان در ادامه با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت فاطمه زهرا (س) در ۱۲ اسفندماه گفت: انتظار میرود مردم مسلمان همچنان که در ایام فاطمیه اول حضور پرشوری در گرامیداشت جایگاه این بانوی بزرگوار داشتند، در ایام فاطمیه دوم نیز حضور پرشوری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ادامه داد: تمام تلاش آمریکا و رژیم جعلی صهیونیست و کشورهای مرتجع منطقه ایجاد اختلاف و دور نگه داشتن مردم از مسئله فلسطین است.

های خاتمی اظهار کرد: ایادی استکبار با ایجاد بحران هایی در دنیا می خواهند حمایت از فلسطین و آرمان مقدس قدس کمرنگ شود،اما مقام معظم رهبری فرمودند :" ایادی استکبار رژیم صهیونیست را به وجود آورده و درگیری طولانی مدت به دنبال ایجاد مانع برای پیشرفت جهان اسلام و فراموش شدن اشغال خائنانه قدس بودند".

امام جمعه زنجان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند:" وجدان خفته دنیا باید به این موضوع توجه کند که در هیچ برهه‏ای از تاریخ هیچ یک از ملتهای جهان با چنین اندوه و اقدام ظالمانه مواجه نبودند که در توطئه فرا منطقی کشوری اشغال شده و ملتی از خانه و کاشانه خود رانده شده و گروهی دیگر از جای دیگر جهان به آنجا گسیل شوند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم توجه به مصرف کالای داخلی به عنوان یک اصل مهم در جامعه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..