تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عذرخواهی اسپالتی از هواداران رم

کد خبر: ۴۸۶۱۶۲

۷۴۲  بازدید

سرمربی رم به خاطر شکست برابر ویارئال در لیگ اروپا رسما از هواداران تیم خود عذرخواهی کرد. او به اخراج رانیری هم واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی رم به خاطر شکست برابر ویارئال در لیگ اروپا رسما از هواداران تیم خود عذرخواهی کرد. او به اخراج رانیری هم واکنش نشان داد.

رم در دور برگشت یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا برابر ویارئال تن به شکست داد با این حال با توجه به پیروزی 4 بر صفر در دیدار رفت توانست به یک هشتم نهایی راه پیدا کند.

اسپالتی در نشست خبری بعد از بازی تاکید کرد که مسئولیت شکست را برعهده می گیرد.

سرمربی رم گفت: سرمربی تیم بالاترین مسئولیت را در تیم دارد و من باید مسئولیت این شکست را برعهده گیرم. باید بگویم که بازیکنانی را که به میدان فرستادم ذخیره نبودند. ما بد بازی کردیم و در نهایت هم بازنده شدیم.

او ادامه داد: از هواداران رم به خاطر این بازی بد و شکست عذرخواهی می کنم. نباید در خانه خود در هیچ شرایطی تن به شکست دهیم.

سرمربی رم درباره اخراج کلودیو رانیری گفت: نمی توانم چنین چیزی را درک کنم. اخراج رانیری خبر بدی برای من بود. معنای مربیگری را پیش از این درک کرده بودم با این حال نمی توانم اخراج رانیری را درک کنم. در فوتبال اصلا قدرشناسی وجود ندارد. وقتی تیمی مانند لسترسیتی قهرمانی در لیگ جزیره را حق خود می داند باید سقوط کردن را هم در نظر بگیرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عذرخواهی اسپالتی از هواداران رم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..