تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در آموزش از برنامه سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور پیش هستیم/ کسب مقام دوم علمی در بین کشورهای آسیای غربی

رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس دهم شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به سیاست‌های اسناد بالادستی در کشور اظهار داشت: مجلس بر اساس سیاست‌های اسناد بالادستی که از طرف مقام معظم رهبری ابلاغ می‌شود اقدام به قانون‌گذاری و نظارت بر قوانین وضعی خود دارد و در همین راستا وزارت آموزش و پرورش و علوم به نوعی مجریان قوانین مجلس هستند.
 
وی بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش و علوم بر اساس همین قوانین نسبت به وضع مقررات و بخشنامه‌ها اقدام می‌کنند و بر طبق سند چشم‌انداز بیست ساله، کشور و نظام باید به سمت ویژگی‌های از جمله قطب علمی بودن سوق پیدا کند.
 
این نماینده مجلس بیان کرد: بر اساس سند چشم‌انداز پیش‌بینی می‌شود ایران بتواند مقام دوم قطب علمی در بین 27 کشور حوزه منا (آسیای جنوب غربی) را کسب کند، البته در حال حاضر مقام اول را در این منطقه داریم و سیاست‌های کلی که به وسیله مقام معظم رهبری در حوزه علمی و آموزش و پرورش ابلاغ شده کمک کرده تا ما از این برنامه جلوتر باشیم.
 
خضری ادامه داد: بر اساس سیاست‌های کلی قوانین و مقرراتی که وضع می‌شود وزارتخانه‌های مختلف از جمله آموزش عالی و آموزش و پرورش موظفند به آن عمل کنند و آموزش عالی به عنوان سازمان‌های اجرایی نقش مهمی در کشور اجرا می‌کند.
 

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت تصریح کرد: باید بر اساس سند تحول نظام نوین آموزش و سیاست‌های کلی در حوزه فرهنگ و آموزش اقدامات خوبی صورت بگیرد و ما خوشبختانه از نظر علمی در منطقه مقام اول را کسب کرده‌ایم و در موضوع آموزش و پرورش نیز باید به برنامه‌ پیش‌بینی شده برسیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در آموزش از برنامه سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور پیش هستیم/ کسب مقام دوم علمی در بین کشورهای آسیای غربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..