تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتصاب اعضای شورای عالی بیستمین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما

بنا بر این گزارش؛ عباس فاطمي نويسي (رئيس) و دکتر حسن خجسته، دکتر حمیدرضا شاه آبادی، مهدی فرجی، مسعود جعفری جوزانی، شهریار بحرانی، پوران درخشنده، بهروز شعیبی، سید محمود رضوی، مهندس محمدرضا جعفری جلوه، مجید زین العابدین، مهندس مجید شعبانپور، دکتر شهرام گیل آبادی، دکتر مریم جلالی، دکتر اردشیر زابلی زاده، دکتر احمد ضابطی جهرمی، دکتر ناصر گل محمدی، دکتر تاجبخش فنائیان، دکتر محمود عزیزی اعضایی هستند که دکتر دارابی برای تشکیل این شورا آنان را انتخاب کرده است .

جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها از جشنواره‌‌های با سابقه در سازمان صدا و سیما است که با اهدافی‌ چون رقابت سازنده میان برنامه‌سازان، انتخاب آثار برتر برای برنامه‌سازی، تشویق هنرمندان و ارزیابی کمی و کیفی تولیدات مراکز استان‌ها، هدایت تولیدات سال‌های بعد در مسیر رویکردهای اساسی سازمان صدا و سیما، در قالب پنج کمیسیون محتوایی شامل تحقیق و پژوهش، خبر، سیما (نمایشی، انیمیشن- مستند)، صدا و موسیقی و کمیته‌های مختلف اجرایی برگزار می‌شود.

گفتنی‌است؛ بیستمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها شهریورماه ٩٦ به میزبانی استانداری کردستان برپا می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتصاب اعضای شورای عالی بیستمین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..