تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واردات برنج هندی ربطی به پول بلوکه شده نفت ندارد

به گزارش خبرنگار کشاورزی خبرگزاری فارس، طی 4 سال اخیر و در زمان تحویل به دلیل عدم امکان انتقال پول نفت ایران از هند، پول نفت به ارز رایج هند در حساب‌های این کشور مانده بود که در مقابل آن هندی‌ها پیشنهاد صادرات پارچه، ماشین‌آلات و برنج خود را به ایران کرده بودند.

خبرهای رسیده حاکی از این بود برخی مقامات هندی خبر از واردات برنج هندی توسط دولت ایران را به جای طلب خود داده بودند. خبرنگار فارس این موضوع را از معاون شرکت بازرگانی دولتی پرسید. 

حسن عباسی معروفان در پاسخ به خبرنگار کشاورزی خبرگزاری فارس، گفت: این موضوع را به شدت رد می‌کنم و حساب و کتاب دولت و طلب‌ها او از دولت هند به ما ربطی ندارد.

وی افزود: ما از 6 یا 7 ماه گذشته برنج مرغوب 1121 هندی را از طریق بین‌المللی و با پرداخت نقدی خریداری کردیم و اکنون نیز به قیمت کیلویی 3500 تومان به صورت عمده به فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای تنظیم بازار می‌فروشیم.

معاون شرکت بازرگانی دولتی در پاسخ به برخی انتقادها که گفته می‌شود برنج دولتی برنج کهنه در انبار مانده و نامرغوب هندی است، گفت:‌ بنابه به تأیید کارشناسان بخش خصوصی و واردکنندگان برنج از این نوع برنج از نوع مرغوب است که 6 یا 7 ماه پیش در سال 2016 از هند وارد کرده‌ایم.

وی گفت: برخی از عوامل بخش خصوصی که برنج را برای شب عید انبار کرده بودند تا قیمت به 5 هزار تومان برسد پس از توزیع گسترده برنج هندی توسط دولت در بازار اکنون برنج‌ها را از انبار بیرون کشیده و قیمت خود را به 4200 تومان در هر کیلو رسانده‌اند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/FE5TE8 اخبار مرتبط تحریم‌های جدید آمریکا مانع اصلی صادرات برنج هند به ایران/مشکل مبادله با دلار وجود دارد95/11/23 - 16:16فروش برنج هندی 3400 تومانی توسط بازرگانی دولتی به اتحادیه بنکداران مواد غذایی95/11/20 - 13:31توزیع 40 هزار تن برنج برای تنظیم بازار شب عید/ برنج هندی کیلویی 3800 تومان95/11/18 - 00:01



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واردات برنج هندی ربطی به پول بلوکه شده نفت ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..