تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مطالبات فرهنگیان پرداخت می شود

به گزارش افکارنیوز،

بودجه وزارت  آموزش‌وپرورش در سال 95 حدود 30 هزار میلیارد تومان بود که بر این اساس و براساس عملکرد، این وزارتخانه با حدود 4 هزار میلیارد تومان کسری بودجه مواجه شده است. 2 هزار و 200 میلیارد تومان از این کسری مربوط به به بخش سایر یعنی هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر و ضروری همچون پرداخت حق‌التدریس معلمان و حقوق سرباز معلمان است و 1400 میلیارد تومان نیز مربوط به کسری در بند (و) حقوق است.

بودجه بخش سایرمربوط به هزینه‌های غیر پرسنلی است که در سال 95، 400 میلیارد تومان بودجه برای بخش سایر اختصاص یافته است که از این رقم باید 600 میلیارد تومان برای حق‌التدریس شاغلان، 150 میلیارد تومان حق‌التدریس نیروهای آزاد، 200 میلیارد تومان برای نیروهای قراردادی، 300 میلیارد تومان بابت بیمه تکمیلی و 75 میلیارد تومان بابت نیروهای سربازمعلم پرداخت شود. در حقیقت در بخش سایر دو هزار و 900 میلیارد تومان برای پرداخت حقوق‌ها نیاز است.

هم‌اکنون دولت برای پرداخت بخشی از مطالبات آموزش‌وپرورش اعتبار یک هزار میلیارد تومانی را اختصاص داده است و طبق گفته‌های منصور مجاوری مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش این رقم بابت پرداخت مطالبات حق‌التدریس معلمان،‌حقوق سرباز معلمان، حقوق نیروهای قراردادی، سرانه مدارس و ایاب و ذهاب دانش‌آموزان روستایی هزینه می‌شود.

همچنین از این اعتبار، سرانه 110 میلیارد تومانی در اختیار مدارس و مدارس شبانه‌روزی قرار خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مطالبات فرهنگیان پرداخت می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..