تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساقی ۳۲۵۰ گرمی موادمخدر در دربند دستگیر شد

ساقی ۳۲۵۰ گرمی موادمخدر در دربند دستگیر شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند سرکلانتر یکم پلیس پایتخت، اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران کلانتری ۱۲۲ دربند مشخص شد که فردی در ۶ محله دربند چند روزی است که اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر می‌کند. 

بر این اساس، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران کلانتری، قرار گرفت که طی آن، مشخص شد؛ مظنون به تازگی اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر در منزل خود می‌کند و تعدادی افراد نیز در منزل او دارند. 

وی ادامه داد: ظهر دیروز مأموران کلانتری، برای انجام تحقیقات دقیق و کامل به محل سکونت مظنون مراجعه کردند که مشاهده شد، فرد مذکور، در حالی که یک کیسه از جنس گونی در دست دارد و به طرف منزل خود در حال حرکت است. 

این مقام انتظامی افزود: فرد مظنون با دیدن مأموران پلیس از محل متواری شد. ولی مأموران توانستند، وی را پس از تعقیب و گریز و انجام عملیات پلیسی دستگیر کنند. در بازرسی بدنی و وسایل همراه او مقدار ۳ کیلو و ۲۵۰ گرم مواد مخدر کشف شد. 

به گزارش پلیس شهر تهران، متهم به همراه مواد مخدر کشف شده جهت بررسی بیشتر و سیر مراحل قضایی به کلانتری انتقال داده شد. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساقی ۳۲۵۰ گرمی موادمخدر در دربند دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..