تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد 10 میلیون یورویی چینی ها به انصاری‌فرد

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اخبار منتشره در مطبوعات یونان، پیش از آغاز بازی برگشت المپیاکوس  مقابل عثمانلی اسپور ترکیه در مرحله یک‌ شانزدهم نهایی لیگ اروپا، این باشگاه آتنی پیشنهادی 10 میلیون یورویی از یک تیم چینی برای انتقال کریم انصاری‌فرد، دریافت کرد.

پس از موافقت باشگاه المپیاکوس با انتقال 11 میلیون یورویی براون ایدیه، مهاجم نیجریه‌ای به تیانجین سوانجیان، این باشگاه چینی پیشنهاد هنگفت دیگری به مبلغ 10 میلیون یورو برای جذب کریم انصاری فرد به المپیاکوس ارسال کرده است.

بر اساس این گزارش، تیانجین که فابیو کاناواروی ایتالیایی هدایت آن را بر عهده دارد، پیشنهاد 10 میلیون یورویی خود را برای جذب کریم انصاری‌فرد، پیش از آغاز بازی برابر عثمانلی اسپور ترکیه به باشگاه المپیاکوس ارسال کرد.

باشگاه المپیاکوس به پیشنهاد چینی‌ها پاسخی نداده است اما مطبوعات یونان حدس می زنند که مسئولان این تیم این پیشنهاد را قبول نکنند زیرا المپیاکوس در حال حاضر فقط کریم انصاری فرد و کاردوزو را به عنوان مهاجم در اختیار دارد. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد 10 میلیون یورویی چینی ها به انصاری‌فرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..