تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابعاد جهانى محیط زیست تمام دنیا را تهدید می‌کند

گالتى در مراسم افتتاح شانزدهمين نمايشگاه بين المللى محيط زيست؛

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعى باشگاه خبرنگاران جوان؛ گالتى وزیر محیط زیست ایتالیا در آیین افتتاح شانزدهمین نمایشگاه بین المللى محیط زیست، گفت: ما باید به تمامى پرسش‌هاى به وجود آمده در ذهن مردم مثل آلودگى آب‌ها، هوا و گرماى بیش از حد زمین پاسخ دهیم.

وى ادامه داد: ابعاد جهانى محیط زیست همچون چالشى بزرگ همه دنیا را تهدید می‌کند و طورى به نظر می‌رسد که غلبه بر آن ناممکن به نظر می‌رسد. باید این موضوع را با هماهنگى و همکارى همگان حل کرد. حضور من در این مراسم نشانه عمق روابط ایران و ایتالیا است. 

گالتى اظهار داشت: در این هفته در رم پروژه‌اى در زمینه ساختارهاى پژوهشى در ایران و ایتالیا آغاز به کار کرده است که چیزى حدود ٣ میلیون یورو هزینه خواهد داشت. ما قائل به ایجاد یک نظام یکسان زیست محیطى هستیم. 

وزیر محیط زیست ایتالیا تصریح کرد: توسعه پایدار نمی‌تواند بدون همکارى شرکت‌هاى خصوصى و دولت‌ها برقرار شود و این همکارى لازم است تا بتوانیم محیط زیست را نجات دهیم و از کره زمین صیانت کنیم.

انتهاى پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابعاد جهانى محیط زیست تمام دنیا را تهدید می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..