تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعبانیان: حریف سختی را شکست دادیم/ دانشگاه آزاد از ما شناخت داشت

میترا شعبانیان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی تیمش مقابل دانشگاه آزاد و باقی ماندن در صدرجدول مسابقات لیگ برتر بانوان گفت: دانشگاه تیم خوبی است و از مهره‌های خوبی بهره می‌برد. از طرفی شناخت تیم حریف از ما خوب بود اما در نهایت ما توانستیم برنده این مسابقه شویم.


شعبانیان خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌کردیم که کار سختی برابر دانشگاه داشته باشیم. بازی‌های قبلی این تیم را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم آن‌ها بسیار جنگنده و با انگیزه کار می‌کنند در واقع ما حریف سختی را شکست دادیم.


وی ادامه داد: بازی در برخی ست‌ها به خصوص ست‌های اول و چهارم نزدیک و پایاپای پیش رفت و این نشان از قدرت هر دو تیم دارد. تیم من در برخی دقایق بازی در دریافت تعلل داشت و این موجب می‌شد سرویس‌های خوب حریف به امتیاز تبدیل شود.


شعبانیان اضافه کرد: ما به دنبال پیروزی بودیم و برای کسب برد در این دیدار تعویض کردیم و تایم گرفتیم تا شرایط را به سود خود برگردانیم و بازیکنان بتوانند با تسلط بیشتری ادامه دهند و اگر از حریف عقب هستند نتیجه را جبران کنند.  


شعبانیان با بیان این مطلب که باید تا هفته پایانی با تمام تلاش برای رسیدن به هدف تلاش کنیم، گفت: هنوز قهرمانی قطعی نیست و باید تلاش کتیم که صدرنشینی ما تا هفته پایانی و کسب عنوان قهرمانی ادامه داشته باشد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعبانیان: حریف سختی را شکست دادیم/ دانشگاه آزاد از ما شناخت داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..