تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر بهداشت وارد گرمسار شد/ قاضی‌زاده میهمان «یک روزه» سمنانی‌ها

وزیر بهداشت وارد گرمسار شد/ قاضی‌زاده میهمان «یک روزه» سمنانی‌هابه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن قاضی زاده هاشمی در بدو ورود به شهرستان گرمسار مورد استقبال استاندار و مسئولان استان سمنان قرار گرفت.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان با اشاره به آخرین وضعیت برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به این استان از تأخیر یک روزه این سفر خبر داد.
 
مهدی شادنوش اظهار داشت: وزیر بهداشت در این سفر ابتدا با حضور در شهرستان گرمسار چندین پروژه مهم بهداشتی و درمانی در این شهرستان را افتتاح می‌کند.
 
پیش از این قرار بود وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ظهر پنج شنبه به استان سمنان سفر کرده و ۹۰ پروژه بهداشتی و درمانی در این استان را افتتاح کرده یا کلنگ زنی کند. این سفر در آخرین دقایق بنا به مشغله حسن قاضی زاده هاشمی انجام نشده و به تعویق افتاده بود.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان از افتتاح چند پروژه بهداشتی و درمانی دیگر در شهرستان آرادان از سوی سید حسن قاضی زاده هاشمی خبر داد و گفت: دانشگاه تغذیه و علوم غذایی آرادان در این سفر از سوی وزیر بهداشت افتتاح می‌شود.
 
شادنوش با اشاره به اینکه مقصد بعدی وزیر بهداشت شهرستان سمنان خواهد بود از حضور حسن قاضی زاده هاشمی در همایش ملی ارتقای سلامت دهان و دندان خانواده و نیز آئین افتتاح ١٨ پروژه بهداشتی درمانی اموزشی و آغاز ٧٢ پروژه بهداشتی در سالن رازی دانشکده دندان پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد.
 
به گفته وی، قاضی زاده هاشمی قرار است امروز (جمعه) در نماز جمعه شهر سمنان نیز در حوزه عملکرد دولت یازدهم به ویژه در حوزه بهداشت و درمان سخنرانی کند.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان بیان کرد: وزیر بهداشت بعد از نماز جمعه نیز احتمالاً به برخی دیگر شهرستان‌های استان سمنان سفر خواهد کرد.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر بهداشت وارد گرمسار شد/ قاضی‌زاده میهمان «یک روزه» سمنانی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..