تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر نام فیلم «نیمکت» به «قرارمون پارک شهر»

ابراهیم اصغری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تغییر نام فیلم «نیمکت» به «قرارمون پارک شهر»ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما در خصوص آماده‌سازی فیلم‌های در دست تهیه خود، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:فیلم «نیمکت» ساخته فلورا سام به «قرارمون پارک شهر» تغییر نام داد و هم‌اکنون مقدمات دریافت پروانه نمایش برای این فیلم انجام می‌شود و امیدوارم اوایل سال آینده شرایط اکران آن را فراهم کنیم. ضمن اینکه امکان حضور همزمان در جشنواره‌ها و اکران محدود خارج از کشور نیز برای «قرارمون پارک شهر» فراهم می‌شود.

وی از جدیدترین وضعیت فیلم دیگر خود بیان کرد:مراحل فنی «اشنوگل» آماده است و درتدوین آن تغییری ایجاد نمی‌شود، اما در حال انجام یک سری اقدامات برای اکران عمومی هستیم و امیدوارم در نیمه اول سال آینده شرایط نمایش آن آماده شود.

اصغری درباره زمان ساخت «سگ‌های زرد» به کارگردانی احمد کاوری بیان کرد:با توجه به نزدیک شدن اردیبهشت که مناسب زمان کلید خوردن کار است، سعی خواهیم کرد در این فصل فیلمبرداری را آغاز کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر نام فیلم «نیمکت» به «قرارمون پارک شهر»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..