تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروهای امنیتی فرانسه با بازداشت و سرکوب، پاسخ معترضان را دادند

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که رسانه‌های بین‌المللی از آشوب در حومه پاریس خبر می‌دهند، خبرها حاکی از بازداشت و سرکوب معترضان فرانسوی در اعتراضاتشان علیه آزا جنسی نیروهای پلیس حکایت دارد.

ماه گذشته بود که انتشار ویدئویی که نشان از ضرب‌شتم و آزار جنسی جوان 22 ساله سیاه پوست داشت مردم را به خیابانها کشاند. در این فیلم یکی از نیروهای پلیس پس از دستگیری این فرد به نام «تئو» او را با باتوم می‌زند و شدت جراحات به حدی است که فرد مضروب به بیمارستان منتقل می‌شود..

به دنبال انتشار این فیلم خبر هولناک دیگری هم منتشر شد و آن آزار و تجاوز جنسی نیروهای پلیس علیه این جوان سیاه پوست بود.

در همین ارتباط یک نیروی پلیس به آزار جنسی و 3 نفر دیگر هم به آزار و حمله به فرد دستگیر شده متهم شدند(جزئیات بیشتر).

به دنبال این اخبار، اعتراضات در پاریس به ویژه حومه این شهر و برخی دیگر از شهرهای بزرگ فرانسه آغاز شد.

«فرانسوا اولاند» رئیس‌جمهور فرانسه هم برای مدیریت بحران، خود را به بیمارستانی رساند که «تئو» در آنجا بستری بود.

حالا خبر رسیده که در اعتراضات روز پنجشنبه نوجوانان پاریسی با تعطیل کردن 16  دبیرستان با آتش زدن سطل‌های زباله به اقدام اخیر پلیس این شهر در تجاوز به یک جوان سیاهپوست اعتراض کردند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داده که به دنبال «آشوب» ایجاد شده در اعتراضات روز گذشته، نیروهای امنیتی و پلیس با معترضان درگیر شدند.

خبرها حاکی است که حداقل 11 نفر از معترضان بازداشت شدند.

معترضان که خبرگزاری فرانسه تعداد آنها را حدود 1000 نفر اعلام کرده، شعار «انتقام  تئو را میگیریم» سرمی‌دادند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/4QC45K



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروهای امنیتی فرانسه با بازداشت و سرکوب، پاسخ معترضان را دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..