تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۱ قرارداد پرداخت وام ۴۰ میلیونی مسکن مهر توسط پیمانکاران امضاء شد/ بازگشایی حساب مسدود شده شرکت عمران از سوی اداره مالیات

سعید غفوری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سئوال که آیا پرداخت وام 40 میلیونی مسکن مهر در شهر پردیس آغاز شده است گفت:پیمانکاران مسکن مهر شهر پردیس به دفترخانه معرفی شده اند و تاکنون نیز 11 قرارداد به امضاء رسیده است.

وی افزود: براساس آمار متمم مسکن مهر پردیس در پایان روز 5 اسفندماه تعداد 81 قرارداد صدور دفترخانه و تعداد 55 قرارداد نامه از بانک تحویل گرفته‌اند که تاکنون 11 قرارداد در دفترخانه امضاء شده است.

غفوری در پاسخ به این سئوال که حساب شرکت عمران پردیس به دلیل بدهی مالیاتی مسدود شده است، گفت: کلیه حساب‌ها با پیگیری‌های شرکت عمران پردیس رفع توقیف شده است.

مدیر عامل شهر جدید پردیس ادامه داد: آبفای شرق استان تهران همچنین آب کارگاهی را نیز وصل کرده و مقدمات تسریع در عملیات اجرایی فراهم شده است.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/1NOAPO اخبار مرتبط قصد ندارم راجع به مسکن مهر صحبت کنم/ این پروژه دیگر تکرار نمی‌شود/ افزایش تعداد خانه‌های خالی از سکنه95/12/05 - 11:03معرفی‌ پروژه‌های مسکن مهر به بانک برای وام ۴۰ میلیونی از هفته آینده/ ۷۵۰۰ واحد فاقد متقاضی در پرند95/12/03 - 12:04مسکن مهر سال 96 هم تمام نمی‌شود/ آخوندی برنامه‌ای در بخش مسکن نداشت95/11/30 - 10:42 نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۱ قرارداد پرداخت وام ۴۰ میلیونی مسکن مهر توسط پیمانکاران امضاء شد/ بازگشایی حساب مسدود شده شرکت عمران از سوی اداره مالیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..