تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضایت آقای سرمربی از گل های انصاری فرد

به گزارش افکارنیوز،

 تیم المپیاکوس شب گذشته در بازی برگشت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا میهمان تیم عثمانلی اسپور ترکیه بود و با گل‌های انصاری‌فرد (2 گل) و تریک با کسب پیروزی 3 بر صفر توانست به جمع 16 تیم برتر این رقابت‌ها راه یابد.

پائولو بنتو، سرمربی تیم المپیاکوس در نشست خبری پس از بازی برابر حریف ترکیه‌ای گفت: گل انصاری‌فرد لحظه‌ای بسیار مهم برای تیم المپیاکوس بود و باید تاکید کنم که این گل انصاری‌فرد همچنان برای المپیاکوس گل اصلی باقی‌ خواهد ماند، زیرا پس از آن همه چیز برای ما آسان‌تر شد.

سرمربی المپیاکوس درباره استفاده انصاری‌فرد و رستوس در ترکیب اصلی المپیاکوس پس از چند هفته اظهار داشت: این دو بازیکن تا اندازه‌ای به خاطر تاثیرگذارتر بودن بازیکنان دیگر در المپیاکوس ضرر کرده‌اند. ما براون ایدیه را در خط حمله داشتیم که کریم انصاری‌فرد را جایگزین کردیم.  او در نیمه فصل به ما پیوست و در حال هماهنگ شدن با سایر بازیکنان است. تلاش می‌کنیم انصاری‌فرد را با اهداف مورد نظرمان هماهنگ باشد.

بنتو درباره گل‌های انصاری‌فرد برابر عثمانلی اسپور ترکیه خاطرنشان کرد: این خیلی مهم است که کریم 2 گل به ثمر رساند. این نتیجه بسیار خوبی است و ما خوشحالیم که انصاری‌فرد جای خالی براون ایدیه را پر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضایت آقای سرمربی از گل های انصاری فرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..